Jo jag vet. Dottern och "Plotten" har ridit för vår klubb.Northern Comme plot heter den ”egentligen” eller ja innan den blev omdöpt
Oerhört fin häst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vet. Dottern och "Plotten" har ridit för vår klubb.Northern Comme plot heter den ”egentligen” eller ja innan den blev omdöpt
Oerhört fin häst.
Hur kommer det sig att dagens tävlinging startar så himla sent på dygnet jämfört med de andra dagarna?
Haha!Man vet att det har varit mycket ridsport på tvn när till och med barnet, 17 månader, tröttnar. Igår gav hon gråtandes fjärrkontrollen till sin pappa och pekade mycket bestämt på tvn
När hon blir äldre kommer hon att förstå?
Bollar en sak kan bli lite väl roligt med tomater..Haha!
Det påminner mig om förra sommaren när jag kollade väldigt mycket på friidrott på tv, till slut började dottern (då ca 19-20 mån) att leka kulstötning med sina bollar och även tomater
Har inget säkert svar men lagfinalen brukar väl gå sent? Jag kan tänka mig kanske för att ge både hästar och ryttare lite längre vila? De har ju ridit två ganska tuffa klasser. Tycker det är en stor fördel nu när det är så varmt enligt yr.no har det varit 30 grader i Herning idag på dagen.
Om pauserna är lika långa som tidigare, dvs trettio minuter, så gissar jag att Henke rider cirka 22.15. Men vi kan säkert uppdatera här i tråden när vi vet närmareVet någon ungefär när första svensk kan gänkas rida?
Trekombinationen där i slutet, känns som att den kan skörda rätt många fel? Även sista hindret?
Jag funderar på om jag inte behöver nåt snacks för att hålla mig vakenSka i äta något gott till hoppningen ikväll? Vi bestämde oss för sen middag idag och min sambo gör vegetarisk chili so vi ska ha nachochips och guacamole till. Blir gott hans deltagande sträcker sig nog bara över själva intagande av måltiden skulle jag tro
Fast om pauserna är 30 min blir väll ca tiden för prisutdelning 23.30 galet?Om pauserna är lika långa som tidigare, dvs trettio minuter, så gissar jag att Henke rider cirka 22.15. Men vi kan säkert uppdatera här i tråden när vi vet närmare
Vilken härlig kväll! Jag har en öl och ostbågar till finalen, dricker sällan öl och ingen annan i familjen gillar ostbågar det finns sällan här hemma så för mig är det en lyxig kväll som väntarSka i äta något gott till hoppningen ikväll? Vi bestämde oss för sen middag idag och min sambo gör vegetarisk chili so vi ska ha nachochips och guacamole till. Blir gott hans deltagande sträcker sig nog bara över själva intagande av måltiden skulle jag tro
Ja jag har svårt att se att planen håller men kanske är pauserna kortare om de räknar med att inte vattna lika mycket om det inte drar lika mycket på kvällen eller nåt. Jag räknar med lååång kväll i alla fallFast om pauserna är 30 min blir väll ca tiden för prisutdelning 23.30 galet?