Hopp-VM i Herning

Hur kommer det sig att dagens tävlinging startar så himla sent på dygnet jämfört med de andra dagarna?

Har inget säkert svar men lagfinalen brukar väl gå sent? Jag kan tänka mig kanske för att ge både hästar och ryttare lite längre vila? De har ju ridit två ganska tuffa klasser. Tycker det är en stor fördel nu när det är så varmt enligt yr.no har det varit 30 grader i Herning idag på dagen.

Man vet att det har varit mycket ridsport på tvn när till och med barnet, 17 månader, tröttnar. Igår gav hon gråtandes fjärrkontrollen till sin pappa och pekade mycket bestämt på tvn :o :D
När hon blir äldre kommer hon att förstå?:D
Haha! :laugh:

Det påminner mig om förra sommaren när jag kollade väldigt mycket på friidrott på tv, till slut började dottern (då ca 19-20 mån) att leka kulstötning med sina bollar och även tomater 😂😂

Har inget säkert svar men lagfinalen brukar väl gå sent? Jag kan tänka mig kanske för att ge både hästar och ryttare lite längre vila? De har ju ridit två ganska tuffa klasser. Tycker det är en stor fördel nu när det är så varmt enligt yr.no har det varit 30 grader i Herning idag på dagen.

Ja, man orkar inte ens gå på mässan 🥵

Ska i äta något gott till hoppningen ikväll? Vi bestämde oss för sen middag idag och min sambo gör vegetarisk chili so vi ska ha nachochips och guacamole till. Blir gott hans deltagande sträcker sig nog bara över själva intagande av måltiden skulle jag tro :D
Vilken härlig kväll! Jag har en öl och ostbågar till finalen, dricker sällan öl och ingen annan i familjen gillar ostbågar det finns sällan här hemma så för mig är det en lyxig kväll som väntar :D

Är på gymmet just nu för att fördriva tiden tills det drar igång, pallade inte att lunka runt hemma 2,5 timme efter att vi kom hem efter en shoppingtur :angel:

Fast om pauserna är 30 min blir väll ca tiden för prisutdelning 23.30 galet?
Ja jag har svårt att se att planen håller men kanske är pauserna kortare om de räknar med att inte vattna lika mycket om det inte drar lika mycket på kvällen eller nåt. Jag räknar med lååång kväll i alla fall :bag:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama