Hopp-VM i Herning

Jag har full förstÄelse för brassens hÀst tycker hÀsten tog det enda rimliga beslutet nÀr ryttaren inte alls rider hÀsten pÄ ett sÀtt som hjÀlper hÀsten utan bara stjÀlper. Var riktig trÄkig ridning att se tycker jag,

PÄ nÄt sÀtt gÄr det ju troll i detta med de individuella medaljerna, jag tycker som mÄnga andra att det Àr Henriks tur men ska han ta guld lÀr Peder bli utan medalj och det Àr ju ocksÄ synd.

Peder har ju sÄna hÀstÀgare?
Dessutom ska vi inte glömma att Ludger verkligen gav Henke chansen - han red bÄde Gotha och den dÀr fina vita som han var femma med nÀr Roffe vann EM.

Det ÄR en kapitalsport, det gĂ„r inte att komma ifrĂ„n och jag tycker nog Martin förvaltar de hĂ€star han fĂ„r rĂ€tt vĂ€l.
Coupe de Coeur hette den!

PÄ nÄt sÀtt gÄr det ju troll i detta med de individuella medaljerna, jag tycker som mÄnga andra att det Àr Henriks tur men ska han ta guld lÀr Peder bli utan medalj och det Àr ju ocksÄ synd.

Vi har alltsĂ„ problemet att vi har för mĂ„nga bra ryttare i toppen 😀 Ă€r ju lĂ„ng vĂ€g kvar mot de individuella medaljerna sĂ„ de fĂ„r vĂ€l ta guld och silver och sen slĂ„ss om inbördes ordning. 😀😍

Det som Àr oroande Àr att det Àr tunt i skiktet under. Sverige Äkte just ur Nations Cup efter svaga insatser av b-laget. Jag antar eftersom Peder, HvE, Malin etc satsade pÄ GCT. Inte underligt mtp prispengarna men ja, lite synd att vi inte verkar ha sÄ mycket som kommer upp. MedelÄldern pÄ vÄrt nuvarande mÀsterskapslag Àr relativt högt.

Liknande trÄdar

• Artikel Artikel
HÀstnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det Àr kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
HÀstnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det Àr kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
HÀstnyheter Malin Baryard Johnssons hemska fÀrd pÄ Indiana Àventyrade Sveriges möjligheter. DÄ klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
HĂ€stnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio frĂ„n min sida och sjĂ€lvklart frĂ„n hĂ€stens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama