Hopp-VM i Herning

När jag kollade de andra ryttarna så blev jag väldigt nervös mot slutet av Jens ritt. Så skönt då att höra Jens egen analys att han red helt enligt planen. det var en jättefin runda av Malin kändes som det var mer otur att det sista hindret föll. Såg verkligen hur ledsen Malin var under intervjun. Sen då Henrik det var så skönt att höra honom säga att idag var allt perfekt. Det såg också väldigt fint och stabilt ut ju.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25