Jag ville INTE ha honom på pallen.Fortfarande sur på Martin Fuchs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville INTE ha honom på pallen.Fortfarande sur på Martin Fuchs.
Verkligen!Nej det nedslaget var välkommet!
Men rida kan han och har en fantastisk häst men jag tror Henke är hyfsat nöjd över att slippa jaga honom...Fortfarande sur på Martin Fuchs.
https://www.tidningenridsport.se/varldsettan-i-blasvader-efter-piskanvandning/Då gick Henrik om Fuchs
Men varför är ni sura på honom? Kopplar inte just nu
Då gick Henrik om Fuchs
Då gick Henrik om Fuchs
Pga. piskanvändning.Då gick Henrik om Fuchs
Verkligen, så störigt!Men rida kan han och har en fantastisk häst men jag tror Henke är hyfsat nöjd över att slippa jaga honom...
84Vilket startnummer har Peder?
84.Vilket startnummer har Peder?
Jag tänkte på det nu när Henke gick om honom på världsrankingen, Fuchs har fått färdiga hästar redan etablerade på 160 nivå, i dagsläget har han väl 3 hästar som han hade kunnat ha med sig till VM medan Henke bara haft Edward på absoluta toppnivå och några andra som går klasserna precis under. De flesta av dem samt Edward har han själv (och Janicka) tagit upp i alla fall den sista biten. Tänk om någon svensk hade haft en sådan hästägare bakom sigVerkligen, så störigt!
Peder har ju såna hästägare?Jag tänkte på det nu när Henke gick om honom på världsrankingen, Fuchs har fått färdiga hästar redan etablerade på 160 nivå, i dagsläget har han väl 3 hästar som han hade kunnat ha med sig till VM medan Henke bara haft Edward på absoluta toppnivå och några andra som går klasserna precis under. De flesta av dem samt Edward har han själv (och Janicka) tagit upp i alla fall den sista biten. Tänk om någon svensk hade haft en sådan hästägare bakom sig
Peder har ju såna hästägare?
Dessutom ska vi inte glömma att Ludger verkligen gav Henke chansen - han red både Gotha och den där fina vita som han var femma med när Roffe vann EM.
Det ÄR en kapitalsport, det går inte att komma ifrån och jag tycker nog Martin förvaltar de hästar han får rätt väl.