Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hennes är strykresultat just nu.Nu har jag nog missat nåt. Är det inte tre resultat som räknas, hur kan vi veta att Malins resultat kan strykas redan? Eller räknas det ihop med gårdagen på nåt sätt?
Nä tror hon menade att hittils är det sämst och går att stryka. Men det är ju inte klart förrän Peder ridit tänker jag iafNu har jag nog missat nåt. Är det inte tre resultat som räknas, hur kan vi veta att Malins resultat kan strykas redan? Eller räknas det ihop med gårdagen på nåt sätt?
Och som vän av ordning så vill jag säga att det är höjden×LÄNGDEN. Ett hinder som är 1.70 brett är väldigt smalt.Första siffran som anges är alltid höjden och andra är bredden men såg inte grafiken förut
Och som vän av ordning så vill jag säga att det är höjden×LÄNGDEN. Ett hinder som är 1.70 brett är väldigt smalt.
Men även Lotta säger bredd i bland så ni är förlåtna.
Det ger hopp till oss andra gamlingarJag brukar tycka att medlemmar av samma familj ofta rider likadant men Jens och Peder har aldrig sett så lika ut.
Jens har alltid varit lite mer avochpå och överridit lite (vilket han gjorde lite idag mot slutet igen) men annars tycker jag han har blivit så enormt mycket jämnare och mer avspänd de senaste åren och det är häftigt att man som 55-åring fortfarande kan utvecklas så mycket.
Hon menade nog att den var kort. Smaloxer brukar vara en kort oxer. Medan ett smalhinder är ett räcke med korta bommar. Inte helt lätt.Ja, jag blev förvirrad när hon sa att en oxer var smal. Var det alltså korta bommar eller en oxer som inte var särskilt lång?
Så tänker jag med.Det ger hopp till oss andra gamlingar