Hopp-VM i Herning

Nu har jag nog missat nåt. Är det inte tre resultat som räknas, hur kan vi veta att Malins resultat kan strykas redan? Eller räknas det ihop med gårdagen på nåt sätt?

Första siffran som anges är alltid höjden och andra är bredden :) men såg inte grafiken förut
Och som vän av ordning så vill jag säga att det är höjden×LÄNGDEN. Ett hinder som är 1.70 brett är väldigt smalt. 😁

Men även Lotta säger bredd i bland så ni är förlåtna. 😊

Och som vän av ordning så vill jag säga att det är höjden×LÄNGDEN. Ett hinder som är 1.70 brett är väldigt smalt. 😁

Men även Lotta säger bredd i bland så ni är förlåtna. 😊

Ja, jag blev förvirrad när hon sa att en oxer var smal. Var det alltså korta bommar eller en oxer som inte var särskilt lång?

Jag brukar tycka att medlemmar av samma familj ofta rider likadant men Jens och Peder har aldrig sett så lika ut.

Jens har alltid varit lite mer avochpå och överridit lite (vilket han gjorde lite idag mot slutet igen) men annars tycker jag han har blivit så enormt mycket jämnare och mer avspänd de senaste åren och det är häftigt att man som 55-åring fortfarande kan utvecklas så mycket. 🙂

Jag brukar tycka att medlemmar av samma familj ofta rider likadant men Jens och Peder har aldrig sett så lika ut.

Jens har alltid varit lite mer avochpå och överridit lite (vilket han gjorde lite idag mot slutet igen) men annars tycker jag han har blivit så enormt mycket jämnare och mer avspänd de senaste åren och det är häftigt att man som 55-åring fortfarande kan utvecklas så mycket. 🙂
Det ger hopp till oss andra gamlingar:D

Ja, jag blev förvirrad när hon sa att en oxer var smal. Var det alltså korta bommar eller en oxer som inte var särskilt lång?
Hon menade nog att den var kort. Smaloxer brukar vara en kort oxer. Medan ett smalhinder är ett räcke med korta bommar. Inte helt lätt. :laugh:

Jag vågar sätta en peng på att Staut inte kommer runt på 0 fel, vore fint med lite mer marginal till silverplatsen 💪

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25