Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, det är blandat - Christian, Hansson och Catch me not hade alla gått svår klass om än inte på 5* nivå.Nja, Peder får väl inte färdiga hästar? Han får lovande unga hästar som han och teamet med bl.a. Steffi tar upp i klasserna.
Mamma gillar Christian, hon anser ju att han är släkt.Så tråkigt för Dominator och Christian Ahlmann, jag gillar verkligen den hästen
Absolut, det är knappast en slump att man lägger sina fina hästar hos Fuchs men givetvis hjälper det i satsningen att ha sådan otrolig kapacitet i stallet. Och som Lingon säger så har väl Peder inte riktigt samma förutsättningar med helt färdiga hästar.Peder har ju såna hästägare?
Dessutom ska vi inte glömma att Ludger verkligen gav Henke chansen - han red både Gotha och den där fina vita som han var femma med när Roffe vann EM.
Det ÄR en kapitalsport, det går inte att komma ifrån och jag tycker nog Martin förvaltar de hästar han får rätt väl.
Din mamma brukar väl ha gott omdömeMamma gillar Christian, hon anser ju att han är släkt.
Absolut och hon har nog rätt i sin lilla släktforskning (om nån undrar så är min mamma antagligen syssling med Leon Melchior men det är inte helt klarlagt pga ryska revolutionen etc ).Din mamma brukar väl ha gott omdöme