Potentiellt jättedum fråga från en icke hoppryttare, men vissa hästar gör ju som en liten ”spark” med bakbenen över hindren, är det orsakat av skydd eller är det en naturlig teknik?
Det är skydden som orsakar det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Potentiellt jättedum fråga från en icke hoppryttare, men vissa hästar gör ju som en liten ”spark” med bakbenen över hindren, är det orsakat av skydd eller är det en naturlig teknik?
Jens är 58, och det är 45 nu. Ingen paus innan han, så kanske om 15/20 min?Vet man vilken tid Jens och Peder startar?
Ja, men är inte det högre än de andra? Kan ha sett fel, för jag tyckte de sa i början att det är upp till 1,63 i höjd, men tyckte det såg ut att stå 1,70 på det hindret när de visade banan och alla hinderhöjder? Kan ha sett fel dock för tittade halvuppmärksamt då.Otippat många rivningar på sista hindret?
Hm, jag har bara sett en banskiss där inte varje hinders höjd står utmärkt. Tycker dock att många av de hästar som rivit är såna som inte borde ha problem av att det är maxat.Ja, men är inte det högre än de andra? Kan ha sett fel, för jag tyckte de sa i början att det är upp till 1,63 i höjd, men tyckte det såg ut att stå 1,70 på det hindret när de visade banan och alla hinderhöjder? Kan ha sett fel dock för tittade halvuppmärksamt då.
Vad som helst är bättre än reklamkanalernas reklamDet känns som att de inte riktigt planerat vad som ska hända i pauserna, känns som att de visat alla rundor för många gånger nu. Hade hellre hört mer om tex banan, intervjuer med andra ryttare eller en genomgång av reglerna eller nåt annat.
Jag har inte lyssnat exakt vilken distans det är men Lotta sa redan i början att det kan bli en del där, det ligger mellan 4 & 5.Hm, jag har bara sett en banskiss där inte varje hinders höjd står utmärkt. Tycker dock att många av de hästar som rivit är såna som inte borde ha problem av att det är maxat.
Två hinder, bl a sista, är 170 cm.Ja, men är inte det högre än de andra? Kan ha sett fel, för jag tyckte de sa i början att det är upp till 1,63 i höjd, men tyckte det såg ut att stå 1,70 på det hindret när de visade banan och alla hinderhöjder? Kan ha sett fel dock för tittade halvuppmärksamt då.
Ja faktisktRätt åt honom
Det var förre colombianska ryttaren så det är en bra stund senAjaj, det var ingen harmoni från början för han som ramla av nu.
Missade hen som använde spöt så publiken reagera innan vattnet?
Jo fel blev det uppenbarligen men tycker det sett bra ut för många som rivit det? Bara hoppar inte så bra på det?Jag har inte lyssnat exakt vilken distans det är men Lotta sa redan i början att det kan bli en del där, det ligger mellan 4 & 5.
Det var Rueda, startade som nr. 22Ajaj, det var ingen harmoni från början för han som ramla av nu.
Missade hen som använde spöt så publiken reagera innan vattnet?
Oj, jahaDet var förre colombianska ryttaren så det är en bra stund sen