Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De borde säga hur stora de ”små” hästarna som ”lever på fart” som de sa är i manken .. någon som vill ta reda på det och skriva här sen? Vore kul att veta!
Heja HvE!!
Nu när HvE red såg ju banan plötsligt bara lagom svår ur
Någon i VM-laget? Det är svårt att se på tvn, tycker jag, därför jag frågar.Nog används det teknikskydd även av svenska ryttare.
Jag tycker att det blir ganska bryska tag lite väl ofta, men det stör mig alltid extra mycket när Lotta kallar det för att ryttarna "fightas" eller "jobbar för det". Jojo, förvisso men liksom...
Inget jag vet. ESH är estnisk stambok va?Kul för Yuri Manzur. Har nyligen fått upp ögonen för honom, han verkar sympatisk. Hoppas vi inte har nåt skit på honom?
Jag gillar Henriks ridning mycket, men jag har oroat mig lite för hur mycket han tagit med sig från Beerbaum.Jodå men inget som kommit fram officiellt i media.
Jo men tänker de två hästarna som var innan HvE nuAll in och King Edward är ca 163-164 cm.
Men eller hur? Funderade på om den som skötte ordinarie kameran var svensk och helt plötsligt blev för nervös för att filma, så de var tvungna att byta till en annan och den enda tillgängliga var uppifrån?Men vad VAR det för kameravinkel?!
På rak arm så tror jag Catch me not brukar ha iaf. Men det är mer regel än undantag på den här nivån. Sen får inte alla hästar extrem teknik av det.Någon i VM-laget? Det är svårt att se på tvn, tycker jag, därför jag frågar.
Jag skrämde stackars Ebba katt igen. Och då återstår ändå (minst) tre ganska garanterade utbrott av glädje eller frustration.