Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade väl 10 fel? Gick i mål iafMissade varför Canadas första ryttare blev utesluten?
FYI så var jag i köket och vattnade blommorna när Henrik red.
Tyckte det stod EL i resultatet nu men såg kanske felHade väl 10 fel? Gick i mål iaf
Funderar på vad jag ska hitta på när Malin rider?Jag tycker det är väldigt trevligt att höra hur du ställer upp för oss.
Funderar på vad jag ska hitta på när Malin rider?
Hår i avloppet som kan tas bort?Funderar på vad jag ska hitta på när Malin rider?
We know how to grow themÄlskar de där lite ädla vackra hästarna som Cacharel
I så fall har de blivit uteslutna efter ritt. Blod?Tyckte det stod EL i resultatet nu men såg kanske fel
Tycker snett uppifrån är rätt bra!Sambon gillar när dom filmar uppifrån för då ser man avstånden bättre. Han är inte hästmänniska
Eller som Lotta sa "inte så harmonisk". Ju mer jag tänker på det desto surare blir jag typ över hur det slätas över.Otrevlig ridning..
Får kolla när de visar resultatlistan igenI så fall har de blivit uteslutna efter ritt. Blod?
Ja, tycker inte det är okej. Det håller inte att det ska bortförklaras på det sättet.Eller som Lotta sa "inte så harmonisk". Ju mer jag tänker på det desto surare blir jag typ över hur det slätas över.
Jag har om det är HvE ni skriver om (har ej läst ikapp tråden ännu) och jag kommer aldrig någonsin heja på Henrik von Eckermann eller tycka att han förtjänar att vinna något.Nä jag har inte heller hört nåt om honom, dock flera andra svenskar.