Hopp-VM i Herning

Jag har om det är HvE ni skriver om (har ej läst ikapp tråden ännu) och jag kommer aldrig någonsin heja på Henrik von Eckermann eller tycka att han förtjänar att vinna något. 😑
Vem fan ska man heja på egentligen? Känns som det skulle gå att hitta skit om nästan alla

Jag missade helt att första fransmannen rev, trodde han nollade men det car ju trevligt att de tappat mot oss.

Tråkig miss för Malin, det blev ju oerhört långt med så tidigt avsprång in i kombinationen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama