Tror ni Peder rider om det skulle vara klart efter att Jens har hoppat? Eller det kanske han måste med tanke på det individuella?
Ja, det måste han. Annars är han borta individuellt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni Peder rider om det skulle vara klart efter att Jens har hoppat? Eller det kanske han måste med tanke på det individuella?
Hehe. När jag började kolla hoppning lite igen och såg Martin Fuchs namn trodde jag först han var Thomas Fuchs och tyckte det var skönt att man kände igen namnen. Sen insåg jag.Huh var inte Cian typ 22 nyss? Betyder det här att jag… blivit gammal??
Om han har ner en bom och är inom tiden så gör det ingenting, vi har 5 fel i marginalAlltså, nog vore det lite roligt för spänningens skull då om Jens har ned en bom, så avgörandet hänger på sista ryttaren sen?
Han måste rida.Tror ni Peder rider om det skulle vara klart efter att Jens har hoppat? Eller det kanske han måste med tanke på det individuella?
Jag tror inte han offrar sin individuella chans!Tror ni Peder rider om det skulle vara klart efter att Jens har hoppat? Eller det kanske han måste med tanke på det individuella?
Nej han ska nolla så svenskarna kan ta individuellt guld, silver och brons
Min erfarenhet är lite den att det ofta börjar gå utför för folk när de blir proffs.Vem fan ska man heja på egentligen? Känns som det skulle gå att hitta skit om nästan alla
Jag kände nyss precis samma med Van der vleuten…Hehe. När jag började kolla hoppning lite igen och såg Martin Fuchs namn trodde jag först han var Thomas Fuchs och tyckte det var skönt att man kände igen namnen. Sen insåg jag.
Jo, fast då har vi ju två ryttare med fyra fel? så Peder måste vara felfri i så fall, eftersom vi annars får 8 fel?Om han har ner en bom och är inom tiden så gör det ingenting, vi har 5 fel i marginal
Haha Maikel är ju inte ens.. ung.Jag kände nyss precis samma med Van der vleuten…
Det har du ju rätt i, tänkte inte på att Malins resultat är struket i listanJo, fast då har vi ju två ryttare med fyra fel? så Peder måste vara felfri i så fall, eftersom vi annars får 8 fel?
Samma för mig med många namn Det där uppehållet på på 25 år verkar vara ungefär en generation..Hehe. När jag började kolla hoppning lite igen och såg Martin Fuchs namn trodde jag först han var Thomas Fuchs och tyckte det var skönt att man kände igen namnen. Sen insåg jag.
NEJ JUST DET. Så vad gör det med mig?Haha Maikel är ju inte ens.. ung.
Hmm ja den hästen sparkade väl väldigt mycket bak över hinderna ocksåDu har rätt. Hon står som EL så nåt måste hittats på bootchecken
Hehe. När jag började kolla hoppning lite igen och såg Martin Fuchs namn trodde jag först han var Thomas Fuchs och tyckte det var skönt att man kände igen namnen. Sen insåg jag.
Jag kände nyss precis samma med Van der vleuten…
Jo, fast då har vi ju två ryttare med fyra fel? så Peder måste vara felfri i så fall, eftersom vi annars får 8 fel?