Hopp-VM i Herning

Hade velat se repris endast för att analysera vad som hände. Jag tyckte det såg ut som att Chakaria nästan hade impulsen att stoppa ner ett framben mellan bommarna. Om jag inte drömde.

Blir kanske lite tjatigt att upprepa det hela tiden 😅
Kanske, samtidigt så har det ju kommit in ganska mycket frågor som tyder på att en del tittare inte alls är så insatta. Då blir det ju oerhört opedagogiskt kan jag tycka. Även om detta är bättre än AM så tycker jag fortfarande det är undermåligt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt