Stämmer. Ska bara göras också.
Jaja, den lilla detaljen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer. Ska bara göras också.
Alltså, nog vore det lite roligt för spänningens skull då om Jens har ned en bom, så avgörandet hänger på sista ryttaren sen?
Alltså, nog vore det lite roligt för spänningens skull då om Jens har ned en bom, så avgörandet hänger på sista ryttaren sen?
Steve Guerdat är nog en av väldigt få tror jag. Men jag vet inte säkert om Steve.Vem fan ska man heja på egentligen? Känns som det skulle gå att hitta skit om nästan alla
Peder känns väl som en bohem som faktiskt är snäll med sina djurVem fan ska man heja på egentligen? Känns som det skulle gå att hitta skit om nästan alla
Du har rätt. Hon står som EL så nåt måste hittats på bootcheckenFår kolla när de visar resultatlistan igen
Haha men är du galen mänskaAlltså, nog vore det lite roligt för spänningens skull då om Jens har ned en bom, så avgörandet hänger på sista ryttaren sen?
Nej han ska nolla så svenskarna kan ta individuellt guld, silver och bronsAlltså, nog vore det lite roligt för spänningens skull då om Jens har ned en bom, så avgörandet hänger på sista ryttaren sen?
Jag tycker Indiana såg ut som hon ska idag, det var en fin runda och inte ens hon kunde rädda bakbommen när hon var lite tidigt av på A.
Jag fattar grejen om Peder och Allan går in sist och avgör, men då vill jag ha facit förstAlltså, nog vore det lite roligt för spänningens skull då om Jens har ned en bom, så avgörandet hänger på sista ryttaren sen?
Nej han ska nolla så svenskarna kan ta individuellt guld, silver och brons
Du glömmer att Epaillard ska riva.Alltså, nog vore det lite roligt för spänningens skull då om Jens har ned en bom, så avgörandet hänger på sista ryttaren sen?
Röstar för en vägran så han får tidsfel ocksåDu glömmer att Epaillard ska riva.
Lovar att sitta klistrad när han rider.
Det behövs inte, hans fina häst behöver bara peta lite.Röstar för en vägran så han får tidsfel också