Hopp-VM i Herning

Men eller hur? Funderade på om den som skötte ordinarie kameran var svensk och helt plötsligt blev för nervös för att filma, så de var tvungna att byta till en annan och den enda tillgängliga var uppifrån? 😅
Hahaha, ja kanske? Nämen det kan ju vara en cool vinkel i en del sporter kanske, men här blev det ju bara att man inte riktigt såg. Jag hann tro att han rev mittenhindret i trekombinationen för att någon av kommentatorerna gjorde något litet ljud.

Jag har just slagit igång sändningen (efter att ha sett här att Henrik 0:ade, vågade inte se!) - vad betyder de 3,66 som står efter Sverige uppe i vänstra hörnet? Trodde inte vi hade med oss några fel.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur