Sorry, blandade ihop med originalet. Horze har LeMieux.Kan inte hitta ett enda på Horzes hemsida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, blandade ihop med originalet. Horze har LeMieux.Kan inte hitta ett enda på Horzes hemsida
Har nyligen köpt ett vintertäcke, amigo bravo, vilket verkligen behövdes.
Kikat lite på utbudet. Funderar på flugtäcket med tjocka orange randen mitt på. Fungerar de verkligen? Det är ju bara en rand/våg.
På Hööks så ingår halsen, vilket det inte gör på Strömsbergs lägger du ihop täcket med en 150g-hals så landar man på 1806kr och med en 0g 1782kr. Billigare fortfarande, men inte SÅ stor skillnad.Du vet säkert om det redan men om inte så tänk på att Hööks som ÅF för Horseware generellt är mycket dyrare än om du skulle köpa från Strömsbergs som bara är ÅF för just HW.
Som exempel så just nu kostar ett Amigo Bravo 100 gram på Hööks 1999 kr medans det hos S kostar 1267 kr . Jäkla grav skillnad ....
Jag har handlat från Strömsbergs innan, tycker det är bättre. Nu fick jag ett presentkort på hööks i julas så tänkte använda upp demDu vet säkert om det redan men om inte så tänk på att Hööks som ÅF för Horseware generellt är mycket dyrare än om du skulle köpa från Strömsbergs som bara är ÅF för just HW.
Som exempel så just nu kostar ett Amigo Bravo 100 gram på Hööks 1999 kr medans det hos S kostar 1267 kr . Jäkla grav skillnad ....
Sorry, blandade ihop med originalet. Horze har LeMieux.
Någon som har klämt och känt på, eller rent utav har tränset från Gold Medal som heter Triton?
Är ute efter ett rundsytt träns med spännena uppe i nacken, brunt med bred nosgrimma, gärna lite droppformad el utskuren vid sidostycket, och bra kvalitet på läder. Utan att det kostar som ett träns från OS
Detta såg helt ok ut ändå med tanke på kriterier
Visa bifogad fil 12380
Det på bilden är väl ändå ett Triton?
Någon som har klämt och känt på, eller rent utav har tränset från Gold Medal som heter Triton?
Är ute efter ett rundsytt träns med spännena uppe i nacken, brunt med bred nosgrimma, gärna lite droppformad el utskuren vid sidostycket, och bra kvalitet på läder. Utan att det kostar som ett träns från OS
Detta såg helt ok ut ändå med tanke på kriterier
Visa bifogad fil 12380
Det på bilden är väl ändå ett Triton?
Åh, toppen!Jag har ett Triton på min häst och är jättenöjd. Käkremmen är något kort men i övrigt är det bra storlek. En annan hästägare i stallet har också det tränset och är lika nöjd. Tyglarna som hör till är jättesköna och mjuka.
Åh, toppen!
Har du någon bild möjligen?
Har beställt Lingus tränset idag, tycker det ser så trevligt ut
japp. Jag är sjuk så jag har inte hunnit testa det ännu men medryttaren har ridit med det 2 ggr. Det sitter väldigt trevligt och vi är väldigt nöjda.Har du fått hem det än?
japp. Jag är sjuk så jag har inte hunnit testa det ännu men medryttaren har ridit med det 2 ggr. Det sitter väldigt trevligt och vi är väldigt nöjda.
japp. Jag är sjuk så jag har inte hunnit testa det ännu men medryttaren har ridit med det 2 ggr. Det sitter väldigt trevligt och vi är väldigt nöjda.
Beror nog på vilket av Hööks märken det handlar om. Gold Medal är normala, har haft cob på C-ponny upp till häst på 165 utan problemHur är det storleksmässigt?
På Hööks träns verkar Cob vara något 'små' (dvs, min häst får ha allt på typ yttersta hålet) men i andra märken passar Cob rätt bra (får ha sidsostrycken och nosgrimman runt mittenhålet)