Hööks specialbett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 66
  • Visningar Visningar 4 995
N

Notorius

Är inte det väääldigt likt detta
TVR2.jpg

Bara jag som ser likheter? :smirk:

Sv: Hööks specialbett

Trist att de inte kan komma på nått eget.

Ja! sen har dom ju kopior på Roeckl handskarna

150900.jpg

Moahaha väntade bara på att de skulle komma! :devil: Snart har de väl Mickmar-bett också!
En tidsfråga bara tills alla har detta bett som de flesta ridexperter fördömer! Skitbett är det vanligaste svaret jag fått på frågan om det är bra, och då menar jag verkligen kunniga personer.

Malin Baryard rider väl med det? Det riktiga alltså.

Jo, de är ju väldigt lika... :eek:

De har ju även gjort kopior på Stübbens stigbyglar (som de ju t.o.m säljer själva!! :o ), och de flesta av Hööks stigläder är misstänkt lika flera andra kända märkens.

För att inte tala om andra bett de säljer, rena kopior på andra bett, tränsbetten t.ex är ju förvillande lika. Design och funktion på febertermometern har de ju helt klart snott från Apoteket...

Vad pysslar de med egentligen? :rofl:

Nä det finns väl absolut ingen likhet.... :angel: nu är det ju inte Hööks som kopierar, utan deras leverantörer... så att skylla på Hööks är kanske dumt.
Magplattegjorden var mystiskt lik en pessoa oxå.......

Haha men just stigläder och stigbyglar brukar väl se ungefär likadana ut, ja. :smirk:

Och HJÄLP, har termometern samma funktion som Apotekets? PLAGIAT! hahaha

Jezzie: Men det är ju Hööks' egna varumärken. Eller har du sett Thermomaster, Claridge House etc någon annan stans?

Hur olika kan ett stigbygel vara?De ser väl mer eller mindre likadana ut allihopa?
Eller har jag fel?
Och vad sjutton spelar det för roll om de gör kopior? Är glad att de har lite vettiga saker(jag är inte imponerad av det där bettet) till ett vettigt pris där man slipper betala för bara märket vilket man får göra ibland..
Visst tycker jag om tanken att köpa bra kvalité och lägga ut lite mer,men ibland stämmer det ju inte..Jag är för djäkla trött på att betala för ett märke.:/

Jo jag antar att många är egna märken, men bettet var väl apple mouth, det finns väl på andra ställen??

Tican skrev:
Haha men just stigläder och stigbyglar brukar väl se ungefär likadana ut, ja. :smirk:

Och HJÄLP, har termometern samma funktion som Apotekets? PLAGIAT! hahaha

Jezzie: Men det är ju Hööks' egna varumärken. Eller har du sett Thermomaster, Claridge House etc någon annan stans?

hahaha,håller med,hihihi.

Jovisst, man betalar ju mycket mer för märkets skull.
Men det tråkiga med hööks kopor e ju att dom gör budjetmodeller som inte håller någon kvalité alls!

Eh, Stübben stigbyglarna är ju riktiga Stübben. De är inga kopior.

Haha, snart kommer de väl med en kopia av GPA-hjälmen. Lite flumm att de har en bild på en tjej som rider med en GPA i katalogen, får man verkligen ha så?
Sid. 63 i katalogen.

Haha det tänkte jag också på. Varför har de bild på saker som de inte ens säljer?

Jo men Flippan är en av sveriges mest välridna och lydiga hästar. För att det passar henne så passar det ju inte halva hästbeståndet i Sverige. Samma med mickmar-bettet. Magic Bengtsson går bra med det men det ligger hur mycket träning som helst bakom.

CaBang skrev:
Haha, snart kommer de väl med en kopia av GPA-hjälmen. Lite flumm att de har en bild på en tjej som rider med en GPA i katalogen, får man verkligen ha så?
Sid. 63 i katalogen.

Dom sålde ju en Gpa kopia förut..det kan inte vara den då? ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 868
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
527
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka