Hon älskar att bada=)

S

sandra861113

Ja nu har vi varit ute vid stranden med vår vovve. >Hon äslade det. Vi visse redan att hon älskade vatten har man märkt här hemma men vi visste inte hur hon skulle vara vid havet.... Men oj vad kul man kan ha... Och sedan kan man ju gräva hur mycket man vill. Har tagit lite bilder jag tänkte vissa....
http://www.pixbox.se/alb_show_id492378_page0.html

Sv: Hon älskar att bada=)

Låt henne vara i vattnet och springa. Kasta boll eller fresbee till henne. Får fina muskler av att springa och simma i vatten. Många raser bara älskar att bada och busa i vattnet. Är det en rottis du har?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
6 329
Senast: Kraxa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur