Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att du var i den ålder då acne normalt sett brukar försvinna då.
Hade du sökt denna väg några år tidigare så kanske det hade sett anorlunda ut.
..att det finns oseriösa även i din bransch.
De metoder som helt bygger på tro o där vetenskap o vetenskaplig bevisföring förkastas passar väl bäst i New Age kategorin.New Age ?????
Lägger du in homeopati i New Age så är du hu helt ute o cyklar..
Jag har inte sett du kommenterat min story om fölmärren på ett av landets största djursjukhus.
Du vill ju inte se nåt...varför skulle det försvinna allt på 6 veckor, just precis då? det finns människor på + 20 som fortfarande har problem med acne..
Tur att du var i den ålder då acne normalt sett brukar försvinna då.
Hade du sökt denna väg några år tidigare så kanske det hade sett anorlunda ut.
I det här fallet har du fel, ffa så försvinner inte acne på så kort tid dessutom var den typ av acne jag hade INTE behandlingsbar på den tiden eftersom den var av hormonell betingelse. Därför gick läkarna bet på sin uppgift, och det gjorde mig mycket desperat.
Idag är det fortfarande så att många män dras med denna typ av acne, hela sitt liv faktiskt pga hormoner som man inte kan få bukt med. Så även idag har man problem med att kunna behandla, den heter något i stil med roacis eller liknande det är länge sedan nu kan inte fasen minnas så långt tillbaka. Den är i varje fall svårare att behandla hos män idag än hos kvinnor.
OK där har du en grund för din tro.
Men du menar väl inte att jag skall bli troende på dina erfarenheter?
Det kan ju även vara så att när du slutade behandla med preparat så fick huden vila och läkte efter tre års smörjande. Jag har sett det flera gånger på mugg och rasp. När ägarna slutat kladda så har det läkt ut.
Själv brukar jag inte förneka vad andra upplevt men väl vara kritisk mot påstådda samband.
PL
Skall jag som vet. testa allt själv eller skall jag förlita mig på vetenskapligt grundad erfarenhet?
PL
Det här svaret visar bara på vad lite insatt du är i den vanliga åkomman acne, när det gäller den andra typen så är den bra mycket svårare att komma åt.
Nu behöver man väl inte testa allt själv, vissa saker talar i sin natur om det funkar eller ej.
.