Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det skulle ju vara trist med Kanada...Ja, men FINLAND?!?!
Fast det skulle ju vara trist med Kanada...
Hehe... ingen gör mål trots förlängning?Jag anser att båda skulle förlorat. Hur det skulle gå till har jag ingen aning om men det spelar mindre roll.
Kallar fortfarande hemmahallen för det den "alltid" hetat...och som protest mot namnbytet och detaljer kring det, som jag anser inte gick riktigt rätt till.Vad härligt att den här tråden kom upp i flödet igen, och påminde om att nu är det bara en månad till säsongspremiär - och som vanligt så här års är optimismen maxad! Blev tvungen att klicka mig in på schemat och hajar ännu till över "Catena Arena" i stället för det invanda Lindab Arena. Men det går nog över.
Kul att Hockeytråden nu är relevant igen. Ska bli intressant att se vad Sharks kan göra, liksom Elias Petterson i Vancouver. Tyvärr håller mina Wings på att återuppbygga så det blir ingen rolig säsong för dem. Så man får väl heja lite extra på Buffalo istället. Deras fans förtjänar verkligen lite framgång.
Vad härligt att den här tråden kom upp i flödet igen, och påminde om att nu är det bara en månad till säsongspremiär - och som vanligt så här års är optimismen maxad! Blev tvungen att klicka mig in på schemat och hajar ännu till över "Catena Arena" i stället för det invanda Lindab Arena. Men det går nog över.