H

haringenfantasi

Efter att ha suttit länge vid min gamla stenåldersdator har vi köpt en ny. Så nu när jag äntligen kan ladda ner filmer och musik får jag det inte att funka.
Har laddat ner två avsnitt av en tvserie och de öppnas i winamp men det kommer ingen bild! Bara ljud.
Är det fel på filen eller kan jag göra något åt det?
 
Sv: Hjälp!

det jag direkt kommer att tänka på som kanske funkar är VLC media player som du hittar här http://www.videolan.org/vlc/ . Den stora fördelen med denna är att den är gratis och verkar kunna spela upp de flesta filtyperna.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: sthu
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
399
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 985
Senast: Blyger
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp