annie_cool

Trådstartare
hej bet inte hur jag ska skriva detta det är ju en liten pinsam fråga men det är så att jag såg när jag ja ni vet nog när jag skulle torka mig så var det blod där vad är det? De har hänt några gånger men det brukar inte vara så farligt tror jag.Är det nått att oroa sig för?

hej bet inte hur jag ska skriva detta det är ju en liten pinsam fråga men det är så att jag såg när jag ja ni vet nog när jag skulle torka mig så var det blod där vad är det? De har hänt några gånger men det brukar inte vara så farligt tror jag.Är det nått att oroa sig för?

Det bästa är att boka tid på hälsocentralen för ett läkarbesök! Vad det är eller beror på ska man inte bedöma via internet.

Jag gillar inte att skriva såna saker men Rumpan då elelr baken om man vill säga så har upptäckt ett sår som är där kan avföringen ha kommit emot såret och på sätt att det ha kommit blod där att såret har öppnats?

Om jag minns rätt så har du problem med kosten, svårt att äta "bra" och gärna äter sånt som kanske inte håller igång magen? Och glömmer bort att dricka vatten (men gärna läsk, har jag för mig?) om det är så, så kan det helt "enkelt" ha varit så att du var hård i magen och så (ursäkta detaljerna nu...) blev det kanske som sprickor, och att det är de som blöder?
Se till att hålla rent, kan du be någon i din närhet att rådfråga vården, om du inte vill göra det själv? Vissa landsting har då att man genom 1177.se kan skriva och fråga om man undrar över något och om man borde söka hjälp för det.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
625
Senast: Pilot
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 169
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 777
Senast: Rosett
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 140
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar