bumpo
Trådstartare
Jag gjorde faktiskt allt det där. Jag gick, eller ja flydde, anmälde, vittnade (första vändan hos polisen med läkarundersökning och whatnot tog 8 timmar), fullföljde anmälan, vittnade i tingsrätten, fick en fällande dom, tar hjälp, litar på polisen och rättsväsendet, litar på sjukvården, litar på mänskligheten, tillåter mig att falla men reser mig igen och jag tänker inte låta honom vinna!Men du valde att gå och du valde dig själv, du valde ett bättre liv. Sen dess har du gjort massa smarta val, du har anmält honom, du har fått honom fälld. Rättsväsendet håller med dig, det han har gjort mot dig gör man inte mot någon annan människa. Det är sjukt, det är felaktigt, det är straffbart. Du är smart, modig och du har valt dig själv och du har valt livet. Bara det tycker jag säger allt om din styrka. Kram på dig.
Jag skrattar, jag älskar, jag gråter, känner, jag hittar på bus och jävelskap, jag är vänlig, jag är empatisk, jag retar mig på idioter och betet mig dom en själv ibland, jag är där för mina vänner och jag lever.
Take that Kukaset, jag lever och jag älskar medans du upplever din värsta mardröm. Du sitter frihetsberövad i minst ett år till medans mitt liv bara blir bättre och bättre.
Senast ändrad: