Vad hindrar?

Hemma nu eller kvar? Jag säger som @Sonic76, bara var...o framförallt, beröm dig själv. :)
Chaufför. ;) Svårt att åka på roadtrip själv utan körkort. Annars hade jag lätt åkt. Eller ja, finns ju vissa naturliga hinder just nu då men...

Hemma nu. I typ tre minuter. Nu jakt efter medicinerna. Antingen är den ovanlig eller populär.
 
Han tog ifrån mig min 30 årsdag. Det är jag lite pissed över. Men å andra sidan måste ju det innebära att jag fortfarande är 29. ;)

Ja, han försökte verkligen och han var nog nära att lyckas också. Men jag ville verkligen inte låta honom vinna. Och tänker som sagt inte låta honom göra det nu.

Nä, att ha en notering i brottsregistret för grov kvinnofridskränkning är inte direkt ett plus.
Självklart är du 29 fortfarande! När du känner dig redo tycker jag att du firar din 30-årsdag på ett sätt som du tycker är bra. Jag lovar att Buke hjälper dig att finansiera den om du behöver det :) Jag är otroligt imponerad av din styrka.
 
Självklart är du 29 fortfarande! När du känner dig redo tycker jag att du firar din 30-årsdag på ett sätt som du tycker är bra. Jag lovar att Buke hjälper dig att finansiera den om du behöver det :) Jag är otroligt imponerad av din styrka.
Jag tänker fira den någon gång i sommar. Typ på dagen ett år i efterskott. Eller så är planen iaf ;)
 
Chaufför. ;) Svårt att åka på roadtrip själv utan körkort. Annars hade jag lätt åkt. Eller ja, finns ju vissa naturliga hinder just nu då men...

Hemma nu. I typ tre minuter. Nu jakt efter medicinerna. Antingen är den ovanlig eller populär.

Ja men alltså...jag har följt buke ett tag när det gäller att åka o träffa folk så brukar det alltid (mer eller mindre) lösa sig för de som inte har bil o körkort. Det finns alltid någon som kan plocka upp en strandad. :)
 
Ja men alltså...jag har följt buke ett tag när det gäller att åka o träffa folk så brukar det alltid (mer eller mindre) lösa sig för de som inte har bil o körkort. Det finns alltid någon som kan plocka upp en strandad. :)
Jag vet. Buke är fantastiskt. Men just nu så ligger allt sånt lite i träda. Fokus är framåt uppåt.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 168
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp