Tack! Jag tror faktiskt det är bra. Även om det är tungt just nu så är det bäst i längden.Du tar ett så jävla bra beslut och steg nu. You rock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag tror faktiskt det är bra. Även om det är tungt just nu så är det bäst i längden.Du tar ett så jävla bra beslut och steg nu. You rock!
ÅH så glad jag blev av att läsa det här! Så duktig du är som letat upp bra alternativ, som tar dig orken att förändra och vända din situation till något bättre. Underbart!Jag tackade ja till boendet. Så jag flyttar inom kort.
Det ska bli bra.
Det är ju det och det kommer antagligen vara tungt bitvis efteråt också. Men du fixar det med.Tack! Jag tror faktiskt det är bra. Även om det är tungt just nu så är det bäst i längden.
Grattis till boendet! Även en tung period kommer att gå över. Det kommer att lätta med tiden.Tack! Jag tror faktiskt det är bra. Även om det är tungt just nu så är det bäst i längden.
ÅH så glad jag blev av att läsa det här! Så duktig du är som letat upp bra alternativ, som tar dig orken att förändra och vända din situation till något bättre. Underbart!
Nu vet jag ju inte alls var i världen du bor, men om du är i närheten av Sthlm/Uppsala/Enköping och behöver hjälp med flytten på något vis (köra saker, få hem möbler eller liknande) så kan jag säkert hjälpa till. Jag finns på norra sidan Sthlm, har bil med dragkrok och gott om tid.
@kahaja Wow ett sånt steg du tar! Fantastiskt bra jobbat att du ordnat med boende
Jag finns i Göteborg, och är du däromkring och vill ha hjälp/sällskap under flytt eller uppackning får du gärna säga till!
Det är ju det och det kommer antagligen vara tungt bitvis efteråt också. Men du fixar det med.
Grattis till boendet! Även en tung period kommer att gå över. Det kommer att lätta med tiden.
Möbler kan man ibland hitta gratis på Blocket och i lokala Facebookgrupper.
Jag finns också i Göteborg. Finns massor med bra skänkessidor på Facebook och jag kan hjälpa till med bil om det behövs eller vad som helst.
Tack! Jag börjar faktiskt få hopp om att jag gör det.
Har inte så stor tilltro till mig själv just nu. Men ett litet hopp börjar vakna med takt av att saker löser sig rent praktiskt.
Även när tilltron till dig själv sviktar så hoppas jag att du någonstans kan finna ro i att du tog ditt välmående på allvar och satte dig själv först för du är värd att må bra. Du är stark, värdefull och helt awesome.Tack! Jag börjar faktiskt få hopp om att jag gör det.
Har inte så stor tilltro till mig själv just nu. Men ett litet hopp börjar vakna med takt av att saker löser sig rent praktiskt.
Du har tagit det tyngsta steget. Det första. Unna dig att vila i din framgång. Rom byggdes som bekant inte på en dag, ett nytt hem måste få ta tid. Inte minst för att få människor vill bo i "sidan 24 Ikea-katalogen". Det tar tid att samla ihop de saker man verkligen vill ha runt sig och som tillför energi och välbehag.
Du är skitstark som tagit första steget. Andra steg blir också tunga ibland, men då har du oss. Och dig själv. Alltid dig själv.
Även när tilltron till dig själv sviktar så hoppas jag att du någonstans kan finna ro i att du tog ditt välmående på allvar och satte dig själv först för du är värd att må bra. Du är stark, värdefull och helt awesome.
Och som @Lovisaleonora sa, det kommer att ta ett tag att komma helt igen. Jag håller fortfarande på närmare året senare. Men du kommer komma ut på andra sidan såsmåningom.
Wow, jag blir alldeles exalterad över dig! Fy tusan vad bra du är!!!
Låter jättefint att du tar hand om dig själv och gör om lägenheten så att den passar dig och så du kan må bra där.Ni är så himla fina allihop!
Tack!
Jag är dålig på att vila innan allt är klart. Just hur jag bor är lite viktigt för mig. Det behöver inte vara enormt eller lyxigt. Men jag vill trivas.
Har iaf fått ok att måla om lägenheten. Den var i rätt hysteriska färger och mönster. Så det känns som den kan bli ok med lite neutral färg. IOM att den är så liten kan jag komma billigt undan i färgkostnad. Min mamma kunde hjälpa till med den summan. Det känns väldigt bra.