Jag är i en relation som inte är bra. Jag får ofta köra hur tjock jag är, att jag inget kan, är en idiot, dum i huvudet etc.
Jag har inte blivit fysiskt skadad med flit. Även om det borde kunnat undvikas det som skedde.
Jag får dagligen höra att jag är jobbig, besvärlig och för långsam i svar/tanke.
Jag är just nu sjuk och orkar inte så mkt och är inte lika bubblig och energisk som vanligt. Så jag är inte lika kul. Jag gör inte alla de extrasaker jag gjort förr.
Men jag sköter tvätt och städning och hjälper till med matlagning.
Vi hag inget mkt mer att fixa med huset.
Min man blir osams med många och bryter kontakten med dem och snackar sen skit om dem för andra kunder.
Jag har öppnat upp rejält och är rädd att han ska berätta allt för folk om vi delar på oss.
Jag är dessutom sjukskriven med häst och hund jag kan betala IOM att vi bor billigt.
Jag är väldigt deprimerad och vet inte om jag klarar mig utan häst och hund. De håller mig vid liv.
Och när mannen än full och arg kan jag rymma till stallet.
Hur gör man för att ens orka ta sig iväg.?
Jag vill idagsläget bara lägga mig ner och dö.
Jag älskar ju min man och har stannat så länge därför.
Han är inte villig Tt sök hjälp. För han har i ha problem enligt honom.
Jag blir rädd för de plötsliga utbrotten då jag missatvatt middag är 18 och kommer 18:05.
Jag är också ledsen över att jag inte får umgås med alla mina vänner.
Jag trodde aldrig jag som varit så stark skulle bli en tassande, rädd kvinna.
Hur gör jag för att ta mig härifrån?
Finns möjlighet att hålla häst som sjukskriven med eget boende?
Jag vet inte idag om jag klarar mig utan faktiskt.
Om någon bara orkar prata på PM blir jag tacksam för det. Har ingen att pratats längre IOM att han sett till att vännerna försvunnit till stor del.
Jag har inte blivit fysiskt skadad med flit. Även om det borde kunnat undvikas det som skedde.
Jag får dagligen höra att jag är jobbig, besvärlig och för långsam i svar/tanke.
Jag är just nu sjuk och orkar inte så mkt och är inte lika bubblig och energisk som vanligt. Så jag är inte lika kul. Jag gör inte alla de extrasaker jag gjort förr.
Men jag sköter tvätt och städning och hjälper till med matlagning.
Vi hag inget mkt mer att fixa med huset.
Min man blir osams med många och bryter kontakten med dem och snackar sen skit om dem för andra kunder.
Jag har öppnat upp rejält och är rädd att han ska berätta allt för folk om vi delar på oss.
Jag är dessutom sjukskriven med häst och hund jag kan betala IOM att vi bor billigt.
Jag är väldigt deprimerad och vet inte om jag klarar mig utan häst och hund. De håller mig vid liv.
Och när mannen än full och arg kan jag rymma till stallet.
Hur gör man för att ens orka ta sig iväg.?
Jag vill idagsläget bara lägga mig ner och dö.
Jag älskar ju min man och har stannat så länge därför.
Han är inte villig Tt sök hjälp. För han har i ha problem enligt honom.
Jag blir rädd för de plötsliga utbrotten då jag missatvatt middag är 18 och kommer 18:05.
Jag är också ledsen över att jag inte får umgås med alla mina vänner.
Jag trodde aldrig jag som varit så stark skulle bli en tassande, rädd kvinna.
Hur gör jag för att ta mig härifrån?
Finns möjlighet att hålla häst som sjukskriven med eget boende?
Jag vet inte idag om jag klarar mig utan faktiskt.
Om någon bara orkar prata på PM blir jag tacksam för det. Har ingen att pratats längre IOM att han sett till att vännerna försvunnit till stor del.