Hjälp snabbt

Nikki o Fabian

Trådstartare
Jag avinstalerade msn på min data nyss för att jag tänkte att jag skulle ta hem det på nytt pga att det msn jag hade hela tiden sa att mina bilder var ogiltiga bildfiler(vilket dom inte är).

Men sen när jag går in på msn.se så finns det bara windows live messenger att ladda hem. Jag gjorde det men jag kan inte logga in på det.

Vart hittar jag det vanliga msn messenger??????!!!!!!!*desperat*

Sv: Hjälp snabbt

Gå in på msn.se.
Under "Tjänster" i menyn till vänster finns det en länk som heter "Nya messenger är här!". Klicka och installera!

Edit: Oops, jag läste dåligt. Trodde du skrev Windows Messenger, alltså verisionen som följer med xp bla. Hur man får ner vanliga vet jag ej. Tror jag kan ha installationsfilen på datorn.

Edit2: Jag har installationsfilen till msn 7.5 på datorn.

Senast ändrad:

Men det är väl Windows Live Messenger som är "nya" MSN?!
Jag kör den utan problem iaf. Fungerar som en kombination av MSN och Skype.

Det var så jag gjorde. Men jag kunde inte logga in på det sen. Jag avinstallerade det oxå nyss. Sen hittade jag msn messenger 7.0 som jag hade innan och installerade det igen, men nu kan jag inte logga in där heller......:crazy:

Shit!!!!! jag e ju beroende av msn...... får nästan panik nu.

Hur ska jag göra för att kunna logga in????

Jag har testat starta om datan.

Sådär hade jag också, i ungefär ett år. Fick använda windows messenger då. Tills betaversionen av live messenger kom, det fungerade. Vad jag hörde så var det ngt som saknades på min dator som gjorde att jag inte kunde använda msn, eller ngt sånt.
Men hoppas det är ngt enklare problem för dig! (:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 528
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 139
Senast: tott
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 322
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 707
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar