Hjälp nått fel på hunden?

N

_Nova_

Hej! hoppas någon kan svara på va de e för fel på vår hund, han e 9månader ungefär. Detta är andra gången det händer. =(

det börjar med att han blir lugnare och lugnare, annars e han världens buse och kan aldrig vara still.. Men han blir lugnare, sen får han problem att hoppa upp o ner ur soffan, och till sist blir han för de mesta bara liggande, när han ska vända måste han vara helt rak för att gå någonstans Han e helt stel. huvudet kan han inte vrida åt sidan för o kolla utan hela kroppen måste följa me. han kan kissa på stället han ligger. vad kan de vara?

Sv: Hjälp nått fel på hunden?

Det finns ingen mening med att spekulera i det här. Det du beskriver är så pass allvarligt att hunden ska undersökas av vet.

Håller med Jadizia, sök vet. omedelbart! Hade en grannhund som vart ungefär som du beskriver, han hade fått diskbråck och fick avlivas!

Mvh Anna

jo vi ska dit direkt imån. Men så orolig så tänkte om någon kanske visste va de kan va usch inte roligt att se sin hund sån..

Kraftig halsinfektion!! Om det gick över spontan förra gången och kommit tillbaka nu! Gå inte från vet. utan att halsen är kollad.

Kan vara epilepsi, diskbråck, hjärnskada eller "bara" en infektion...:crazy:
Hoppas på det sistnämnda

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 136
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 064
Övr. Hund Min ena lilla hund har främst växt upp med Husse. Husse har därmed varit hennes favoritperson. Hon skulle gosa med honom mest, sitta i...
Svar
8
· Visningar
1 671
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama