Hjälp mig.

N

NettanW

Jag har bestämmt mig att jag ska starta Distans CR minst två gånger i år. Men jag vill ha någon att rida med. Jag är helt ny på detta och det skulle vara tryggt att ha någon med sig.

Är det någon som ska starta sin unghäst kanske, som jag kan få följa med?

Vi finns i Hälsingland och kan resa en bit om så behövs,
Och vi består av en 14 år arab med mycket bra kondis och en snart 23årig tjej med okej kondis.

Sv: Hjälp mig.

Synd att du inte fanns i Sörmland för då hade du gärna fått komma till mig, jag rider jämt själv och det är lite tråkigt.

Sv: Hjälp mig.

Jag har bestämmt mig att jag ska starta Distans CR minst två gånger i år. Men jag vill ha någon att rida med. Jag är helt ny på detta och det skulle vara tryggt att ha någon med sig.

Är det någon som ska starta sin unghäst kanske, som jag kan få följa med?

Vi finns i Hälsingland och kan resa en bit om så behövs,
Och vi består av en 14 år arab med mycket bra kondis och en snart 23årig tjej med okej kondis.

Jao, om du kan tänka dig att tävla i samma tävlingar som en östgöta-tjej på 18 år så :p Jag ska ställa upp i ett par tävlingar med min russ/halvblodskorsning på 18 år med hyfsat bra kondis i sommar, sen får vi se om det rullar på.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 207
Senast: lirco11
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24