Hjälp mig!!!!!!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller fullständigt med dig!

Åk för sjutton in och få ponnyn undersökt! :mad: Har du inte råd att åka in med ponnyn för en undersökning så ska man inte ha häst och framförallt inte tre stycken! :crazy:

Du kom inte och säg att jag ljuger, då kan du få numret till den jag prata med så kan du själv höra med honom att jag ringt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är väl bättre att kolla upp det ordentligt så att det inte blir några stora med eller så. Om du åker in till en klinik och bara kollar så blir det ju inte så jättedyrt. Du är väl rädd om din häst och vill den det bästa eller?

Jag tar gärna numret och ringer till veterinären och hör motiveringen.

mvh/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Ni som har elr haft hästar som haft problem med höft/snett bäcken elr bakknän hur har det visat sig på deras hältor??? Jag har två...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: mlii
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 683
Senast: Karminnie
·
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 377
Senast: sandrafors
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar