U
underbare
Jag har en 1½ årig schäfer som är helt underbar vissa stunder & han lyssnar jätte bra. men när man träffar på andra hundar på gatan så brakar helvetet loss och han skäller oavbrutet tills han inte ser hunden mer & eftersom han är stor och stark så är det ganska svårt att handskas med honom i detta tillfälle. hur ska jag göra för att få honom att sluta skälla å dra? det roliga är att när han får komma fram till hunden så är han helt tyst å luktar å hälsar fint, men innan dess så är han helt omöjlig.
det är samma med barn, han skäller när han inte får komma fram å när han är framme så är han helt kärvänlig men dock upptrissad men det går över efter en stund.
Jag vill få min hund att sluta "göra utfall?" (heter det så?) mot andra hundar & barn, hur ska jag göra??
Mvh Josephine
det är samma med barn, han skäller när han inte får komma fram å när han är framme så är han helt kärvänlig men dock upptrissad men det går över efter en stund.
Jag vill få min hund att sluta "göra utfall?" (heter det så?) mot andra hundar & barn, hur ska jag göra??
Mvh Josephine