Hjälp med nya tävlingskydd =)

Camomill_

Trådstartare
Jag är ute efter nya tävlingsskydd, de ska inte vara allt för dyra, men endå snygga och med bra kvalite.
Jag vill ite ha pro, veredus eller eskadron.
De ska helst vara i plast men läder går också bra =)
Är det ngn som har ngt förslag? vet ngr som skulle kunna passa mig?

Sv: Hjälp med nya tävlingskydd =)

Men vad är dyrt? Är det 1000, 500 eller 250 kronor?

Läder kostar väl i regel runt 1000 eller mer.

Om du generaliserar bort märken sådär kan det bli svårt. Du syftar kanske på modeller? Är pro eskadron flexisoft eller de där pro som har bakbensskydd som klämmer för att förbättra bakbensteknik?

Gå in på http://www.hastnet.se/hastnet/kategori/utrustning.php?kid=8&aid=89

Där finns massa benskydd.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp med nya tävlingskydd =)

Jag hade tänkt mig runt 500 kr, att jag inte vill ha just de skydden är för att jag intev tycker om dom, skulle vilja veta om det inte finns ngr andra bra skydd?

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 311
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: sweep
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 654
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 607
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII