Sv: Hjälp med namn på denna sötingen!
Naaaw så söt!!!!
Dumma dig, jag vill osså ha kisse!
(har två egna men de bor hos mamma och pappa, eftersom min hankatt älskar utelivet och jag bor i lgh utan möjlighet att släppa ut honom, och min honkatt är så kär i min hankatt så jag vill inte sära på dem)
Jag tycker att han ser hemskt gosig, kramvänlig och söt ut, TUSSE kanske skulle passa?
Katter jag valt namn åt heter, Tintin, Zeus, Alicia, Musse och Tingeling.
Zeus ehrm kanske jag inte hade valt idag, men han är så satans stolt, speciell och king of the world, så han passar i sitt kunganamn.
Alicia levde som livrädd stallkatt/vildkatt utan namn i 4 år innan hon fick följa med mig hem, det namnet är mkt S i och vackert tycker jag. Hon fick komma till mig pga sina två ungar som bonden ville slå ihjäl. Dem tog jag hand om, de fick ett nytt hem senare och jag döpte dem iaf till
Musse och
Tingeling, Musse var nog mammas idé, Tingeling är ett namn jag tokälskar på katter, hon var så söt att det gjorde ont, passade sååå fint i sitt namn. Tinglan. Saknar
Annars gillar jag teman, om man har flera katter att döpa! Dock är det toksvårt...
Franskt tema på föräldrarnas katter.
Minou. Tintin.
Jag personligen gillar dock INTE namn som syftar till kattens färg eller andra dum-uppenbara namn såsom "Grålle"
eller Missen, eller Pricken! Lite mer klass ska de väl ha