Hjälp med kända finska overaller

rahl

Trådstartare
Kan ni visa bilder på era hundar i den? men hunden ska ligga på ryggen, jag vill se hur långt in på mage det räcker, tack!

Sv: Hjälp med kända finska overaller

Underlättar om du sätter in en bild på vilken overall du menar... Det finns ju ett par modeller att välja på om det är Hurttas du menar.

Det spelar nog ingen roll, deras alla har nog samma öppning

"Farmor" har fått modifiera Edwinds regnoverall, annars hade han kissat på den!

Jag har tyvärr ingen bild, men jag tycker passformen är totalt usel! Köpte ett vintertäcke till mina labbar.
Undersidan är jättelång, alldeles för stora i midjebandet eller vad man ska kalla det. Taskig skärning runt halsen och fladdriga och konstigt uppskurna över armbågarna. Tycker att skärningen över lår och bak är märklig också. Vet inte riktigt hur en hund ska vara byggd för att de ska sitta ok? Köpte enligt deras måttanvisningar, rygglängden är ok men resten har ballat ur fullständigt.
Det va definitivt inte värt sina pengar, men jag har det som reserv.

/LL

Har en regnhalare, Hurtta, av ny modell. Ska sätta in en bild bara jag får hunden påklädd.

Sådär ja. Lägg märke till hur hon njuuter av sitt regnställ:crazy:

IMG_3932.jpg

IMG_3931.jpg

Och ja, hon är smutsig och löper dessutom.:devil:

OT, kapar tråden, sorry

Hon gillar inte kläder. Kläder är för mesar. Kolla öronens position. Hon står blickstilla och önskar att allt bara är en mardröm
Foto0138.jpg

Edwind blir också väldigt stel när man klär på honom :rofl: (Men så fort vi går utanför dörren så glömmer han bort det!)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 832
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 960
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 962
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 741
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka