F
Fan of Bill
Okej, det är jobbigt när det ramlas in noja och överanalyser.Här händer... ingenting...
Lite sporadisk chattkontakt, men inget mer. Och jag har börjat inse varför jag trivts bra med singellivet.
Ramlat tillbaka i gammalt beteende med att noja och överanalysera ALLT, såklart åt det negativa hållet
Försöker dock se det positivt, att jag nu får möjlighet att jobba med mig och mina känslor, men det går sisådär. Är dock något jag inte önskar ha i mitt liv och som bara jag kan göra något åt, men hur gör man rent praktiskt när man trillar in i ältande?
Till råga på allt har jag fått stora personliga problem som jag snabbt måste reda ut (har dock ingen aning om HUR?). Känns surt, eftersom jag redan börjat nysta i en hel del, och försöker få ordning på hela min livssituation, vilket har gått framåt med stora steg de senaste veckorna. Men nu kom ett enormt bakslag, och jag inser ju att jag måste lägga min energi där just nu, och inte grubbla över någon karl
Nåja, den som lever får se, men just nu skulle det vara skönt att fly in i en famn några timmar![]()
Men, tänk efter en stund, tänk på alla dom år som du längtat efter och väntat på att få en man i ditt liv. Och nu har du en, som dessutom ger massage
Ursäkta den feta stilen, går fan inte att få bort