Hjälp med formulering....

Här händer... ingenting...:mad:
Lite sporadisk chattkontakt, men inget mer. Och jag har börjat inse varför jag trivts bra med singellivet.
Ramlat tillbaka i gammalt beteende med att noja och överanalysera ALLT, såklart åt det negativa hållet:(
Försöker dock se det positivt, att jag nu får möjlighet att jobba med mig och mina känslor, men det går sisådär:p. Är dock något jag inte önskar ha i mitt liv och som bara jag kan göra något åt, men hur gör man rent praktiskt när man trillar in i ältande?

Till råga på allt har jag fått stora personliga problem som jag snabbt måste reda ut (har dock ingen aning om HUR?). Känns surt, eftersom jag redan börjat nysta i en hel del, och försöker få ordning på hela min livssituation, vilket har gått framåt med stora steg de senaste veckorna. Men nu kom ett enormt bakslag, och jag inser ju att jag måste lägga min energi där just nu, och inte grubbla över någon karl:p

Nåja, den som lever får se, men just nu skulle det vara skönt att fly in i en famn några timmar:love:
Okej, det är jobbigt när det ramlas in noja och överanalyser.
Men, tänk efter en stund, tänk på alla dom år som du längtat efter och väntat på att få en man i ditt liv. Och nu har du en, som dessutom ger massage :love:. Stryp inte kontakten direkt, utan låt det gå sin gilla gång i maklig takt?

Ursäkta den feta stilen, går fan inte att få bort :meh:

Okej, det är jobbigt när det ramlas in noja och överanalyser.
Men, tänk efter en stund, tänk på alla dom år som du längtat efter och väntat på att få en man i ditt liv. Och nu har du en, som dessutom ger massage :love:. Stryp inte kontakten direkt, utan låt det gå sin gilla gång i maklig takt?

Ursäkta den feta stilen, går fan inte att få bort :meh:
Jo jag vet, fast det känns inte riktigt som att han finns i mitt liv just nu:cry:
Men jag kommer inte att släppa kontakten utan bara ligga lite lågt, ge det tid.... Fast jag VILL ju så gärna få kramas, få den där närheten till en annan människa igen.
Har inte ens kramat någon på över tre år (bortsett från vänskapskramar efter att sonen gick bort).

Är därför också lite rädd att jag försöker forcera fram något bara för att få närheten, utan att riktigt känna efter vilka mina känslor egentligen är??
Säkert är en bidragande orsak att jag lever ett väldigt ensamt liv i övrigt, jag har t ex inga vänner som jag umgås med eller pratar i telefon med. Utöver jobbet och föreningslivet så finns ingen mer än sonen:crazy:

Har dock tagit tag i den biten lite grann och ska börja sjunga i kör igen i veckan, det vet jag får mig att må bra:heart

Jo jag vet, fast det känns inte riktigt som att han finns i mitt liv just nu:cry:
Men jag kommer inte att släppa kontakten utan bara ligga lite lågt, ge det tid.... Fast jag VILL ju så gärna få kramas, få den där närheten till en annan människa igen.
Har inte ens kramat någon på över tre år (bortsett från vänskapskramar efter att sonen gick bort).

Är därför också lite rädd att jag försöker forcera fram något bara för att få närheten, utan att riktigt känna efter vilka mina känslor egentligen är??
Säkert är en bidragande orsak att jag lever ett väldigt ensamt liv i övrigt, jag har t ex inga vänner som jag umgås med eller pratar i telefon med. Utöver jobbet och föreningslivet så finns ingen mer än sonen:crazy:

Har dock tagit tag i den biten lite grann och ska börja sjunga i kör igen i veckan, det vet jag får mig att må bra:heart
Hojta om vi ska ta en fika eller nåt nån dag ;) Eller en hundpromenad :)

Det låter som att du kan behöva dra ihop en buketräff och lära känna lite fler trevliga personer! :D

Liknande trådar

Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 473
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka