Hjälp med formulering....

Som svar till alla.....

Mitt intryck av honom är att det inte är en man som det går att hårdragga på, han är väldigt seriös i sitt sätt och jag vet att han vill ha ett seriöst förhållande ;) Det är inte första gången han antyder det...
Vet också att han haft koll på mig (och jag på honom :o ) redan innan vi träffades första gången, då han direkt visste var jag jobbade. Även fortsättningsvis har han styrt in samtalet på hästar (en kompis till honom har häst på mitt jobb), sånt som ju egentligen inte är av intresse för övriga i gruppen. Om det sen är vänskapligt eller annat, har jag ingen aning om....
Men jag TROR att det finns ett litet intresse hos honom;)
Hoppas att jag sått ett litet frö hos honom nu, och tänker att jag borde kunna märka det i såna fall nästa träff. Vill absolut inte skynda fram något och att bjuda på middag eller så känns som ett väl stort steg just nu.
Men jag är glad för all input och alla era olika tankar:up: Bra att tänk till ibland!
"Sått ett frö" var precis vad jag tänkte när jag läste hur han svarade dig. Hans korta svar kan betyda att han blev lite ställd. Men nu har du definitivt sått ett frö. Du har både signalerat intresse och visat dig som en generös person som både ser andra och vill bekräfta dem för vad de är, oavsett om det leder till något mer. :)

"Sått ett frö" var precis vad jag tänkte när jag läste hur han svarade dig. Hans korta svar kan betyda att han blev lite ställd. Men nu har du definitivt sått ett frö. Du har både signalerat intresse och visat dig som en generös person som både ser andra och vill bekräfta dem för vad de är, oavsett om det leder till något mer. :)
Somliga är visst lite sega i starten....:angel:
I kväll ska vi ses :D, bara snart 10 månader efter mitt meddelande.... Och ja, det var han som tog kontakten, lite försiktigt inledningsvis, men nu har vi iaf bestämt att träffas hemma hos honom:banana:

Får se vart det leder, men jag är glad att jag inte körde på för hårt förra året, var nog inte redo just då (och vete tusan om jag är det nu heller :nailbiting: )

Den som väntar på något gott kan få vänta lääänge....:p

Somliga är visst lite sega i starten....:angel:
I kväll ska vi ses :D, bara snart 10 månader efter mitt meddelande.... Och ja, det var han som tog kontakten, lite försiktigt inledningsvis, men nu har vi iaf bestämt att träffas hemma hos honom:banana:

Får se vart det leder, men jag är glad att jag inte körde på för hårt förra året, var nog inte redo just då (och vete tusan om jag är det nu heller :nailbiting: )

Den som väntar på något gott kan få vänta lääänge....:p

Åh vad spännande! Lycka till :heart

Hur har det gått? :bump:
Jodå, det har gått bra:) Mycket kramig man :love: som dessutom masserade mina ömma muskler, dock med resultatet att jag höll på att somna i soffan framför tv:n..:o
Pratade även en massa och han är verkligen den mest godhjärtade människa jag någonsin har träffat:heart
Och ja, vi ska ses igen, men har inte bestämt när. Tänkte dra med honom och simma någon dag, samt bubbla lite i bubbelpoolen;)

Åh, jag älskar att hitta sådana här gamla återuppväckta trådar som jag inte läst tidigare, men där en verkligen får utdelning på slutet :D

Modigt att du vågade skicka den fina komplimangen @Texaz och fantastiskt kul att det blev dejtande till slut :bump: Hoppas det fortsatt går bra!

Jodå, det har gått bra:) Mycket kramig man :love: som dessutom masserade mina ömma muskler, dock med resultatet att jag höll på att somna i soffan framför tv:n..:o
Pratade även en massa och han är verkligen den mest godhjärtade människa jag någonsin har träffat:heart
Och ja, vi ska ses igen, men har inte bestämt när. Tänkte dra med honom och simma någon dag, samt bubbla lite i bubbelpoolen;)
Vad härligt att läsa. Det är du verkligen värd :)

Och just nu säger han till någon
"Hon är verkligen den mest godhjärtade människa jag någonsin har träffat :heart" :up:
Önskar dig all lycka! Fortsätt i denna goda stil!!! :love: :heart
Nja, jag kommer nog aldrig i närheten av att vara så självisk som denna man, men jag hoppas att han tycker att jag är liite godhjärtad;). Fast det tror jag, han umgås nog inte med människor som inte är det, och det är ju sammanhang med att just hjälpa utsatta som vi träffats:heart

Nja, jag kommer nog aldrig i närheten av att vara så självisk som denna man, men jag hoppas att han tycker att jag är liite godhjärtad;). Fast det tror jag, han umgås nog inte med människor som inte är det, och det är ju sammanhang med att just hjälpa utsatta som vi träffats:heart
Ska det vekrligen stå självisk i första meningen? I så fall förstår jag nog inte vad du menar :p

Här händer... ingenting...:mad:
Lite sporadisk chattkontakt, men inget mer. Och jag har börjat inse varför jag trivts bra med singellivet.
Ramlat tillbaka i gammalt beteende med att noja och överanalysera ALLT, såklart åt det negativa hållet:(
Försöker dock se det positivt, att jag nu får möjlighet att jobba med mig och mina känslor, men det går sisådär:p. Är dock något jag inte önskar ha i mitt liv och som bara jag kan göra något åt, men hur gör man rent praktiskt när man trillar in i ältande?

Till råga på allt har jag fått stora personliga problem som jag snabbt måste reda ut (har dock ingen aning om HUR?). Känns surt, eftersom jag redan börjat nysta i en hel del, och försöker få ordning på hela min livssituation, vilket har gått framåt med stora steg de senaste veckorna. Men nu kom ett enormt bakslag, och jag inser ju att jag måste lägga min energi där just nu, och inte grubbla över någon karl:p

Nåja, den som lever får se, men just nu skulle det vara skönt att fly in i en famn några timmar:love:

Liknande trådar

Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 473
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka