SiZo
Trådstartare
Jag skulle vilja ha hjälp med detta då jag nte vet vart jag kan bestställa en... sadeln det gäller är en torsion endurance/dressage, jag har beställt från torsion här i sverige, men väntar på att få svar på när de kan tänkas få hem sådana i den färg jag vill ha (svart), och jag har nu väntat på detta svar i 5-6 veckor och börjar tröttna... jag har ringt flertalet ggr, oftast svarar de inte, men när de väl gör de så har de inte hört nåt men ska ringa mig när de vet...
så min fundering är nu att beställa direkt från tillverkaren? eller nåt företag som säljer torsion sadlar i nåt annat land, för jag är trött på att vänta nu!
problemet är att jag inte har hittat den modellen jag vill ha på sadeln på andra sidor, antagligen för att jag inte vet vad de heter på det språket...
nån som vill hjälpa mig?
sportsaddeln jag har passar ju inte på ena hästen... så det blir ju lite trisst!
så min fundering är nu att beställa direkt från tillverkaren? eller nåt företag som säljer torsion sadlar i nåt annat land, för jag är trött på att vänta nu!
problemet är att jag inte har hittat den modellen jag vill ha på sadeln på andra sidor, antagligen för att jag inte vet vad de heter på det språket...
nån som vill hjälpa mig?
sportsaddeln jag har passar ju inte på ena hästen... så det blir ju lite trisst!