hjälp... kvala till 4års championat?

flurrizen

Trådstartare
ja o en kompis satt o pratade idag om att deras 4åring ska dom försöka kvala.. hon pratade om någon intyg man var tvungen att ha lr något liknande.. jag är med lite sugen på att kvala min, men som sagt, har verkligen noll koll. :confused:
någon som har mer koll än mig? :D

Sv: hjälp... kvala till 4års championat?

Gäller det häst eller ponny? Och vilken gren?
För häst så finns alla regler på swedehorse hemsida.

/Nelle

Sv: hjälp... kvala till 4års championat?

om du går in på asvh.se och kollar på unghästchampiona o letar dej fram till den gren du vill starta så står allt där.

på häst, hoppning, så löser man ett intyg när man vill börja kvala o så tar man med sej de ut på hopptävlingarna o när man har en nolla i 1m så fylls de i av domaren (tror jag) och så ska man ha 3 st för att kvala till semifinalen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 634
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 079
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 728
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.