Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Biocheckar!!! Det älskade jag att få och hade alltid användning för!
Tycker dom om att läsa? Köp ett medlemskap i Bokias "Bokslukarna", du får låna en bok i taget och den bok du har när medlemskapet går ut får du behålla. Skulle varit mycket populärt hos mig i 13års ålder då jag då läste typ två böcker per kväll... Det är de nyaste barn och ungdomsböckerna som finns i bokhandeln så alla finns inte på biblioteket (läs typ inga).
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.