Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fölet skulle heta Cecilia efter sin mor Cecilie, men nu är jag inte säker på att jag vill ha någon Cissi i stallet efter vad som hänt.
Å ena sidan gillar jag tanken på att ge henne ett namn för att hedra hennes mor, men å andra sidan skulle det nästan kännas som att försöka ersätta den gamla cissi med en ny och det blir bara konstigt..
Detta föl har en del att leva upp till ändå, redan nu låter det på folk som att de tror och hoppas att fölet blir en kopia av sin mor..
Och det är nog inte det lättaste att leva upp till..
cissi var verkligen en ponny som hade allt! Hon var högt premierad, med fina avkommor, gudasnäll i alla lägen och bara så cool, det var inte mycket som skrämde henne, hon var det ideala barnhästen och gick både att rida och köra.
Det var en sån häst man bara blev helkär i så fort man träffade henne, jag har bara ägt henne ett par år men ändå haft många som velat köpa henne av mig.
Så jag har inte bestämt mig för vad fölet ska heta, jag har faktiskt inte kommit på något annat bra namn heller, hon skulle ju kunna få ett namn som antyder något om den dramatiska starten i hennes liv eller bara nåt fint, men har har faktiskt inte hunnit fundera så mycket...
Namnförslag mottages tacksamt...
dessutom har jag fått reda på ett annat shettissto som fölat inatt, men fölet är väldigt svagt och kommer nog inte att överleva, om det blir så ska jag fråga henne om hon kan tänka sig att prova med mitt föl, tjejen har dessutom fryst råmjölk så jag ska ringa henne nu..