HJÄLP inkörning tips!

B

**BORTTAGEN**

hej jag skulle vilja ha lite tips om hur jag ska köra in min bruknordis igen!Jag körde henne en hel del innan sommarn men så hände en olycka och hon vart både rädd för vagnen och för allt runt om kring henne hon fick väldigt dåligt självförtroende men jag har nu byggt upp de en hel del och har tömkört henne oxå så de är hon inte rädd för men så fort man har nått bakom sig som låter så vill hon bara russa och de är ju över 800 kg som vill russa ifrån en så hjälp mig NNNNNUUUUU

MVH/Tina

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 347
Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 843
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar