Hjälp! Har fått ett VIRUS!

P

Pretty

Hejsan, nu är jag inne på min gamla dator för jag har fått ett virus på den andra och jag vet inte vad jag ska göra kan någon här hjälpa mig?? :eek: Det är något så att knapparna på tangentbordet byter plats t ex när jag skriver a så blir det ett ö och tvärt om :( Snälla, finns det någonting man kan göra?? Är så hjälplös! :cry:

Sv: Hjälp! Har fått ett VIRUS!

ja, men det är borta nu :) Men det var ändå ganska konstigt för musen la också av tillslut men när jag kände lite på kontakten som sitter i datorn (vi har trådlöst mus/tangentbord) så funka det igen?? Men hur kommer det sig då att det blev andra bokstäver när jag tryckte på tangentbordet ?? :confused:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Avel Tänkte dela med mig lite av tips och råd i det här med att döpa sporthästar (säkert andra med men i det här är sporthästar min referens)...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
18 055
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 641
Skola & Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
2 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka