Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och hästen har ingen talan om vem som öht ska få gå in och kolla i journaler... den kan ju inte prata...och är ju inte direkt så att en häst kan tänkas må dåligt för att veterinären diskuterar dens fall med sina ej vet kompisar på fritiden... eller??Hästen inte har någon talan? Va?!
tvärtom var det jag menade... alltså att man vill veta men inte får...Löjligt? Vad är löjligt? Att man vill veta vad hästen varit med om tidigare? Hade jag fått reda på att hästen varit behandlad för ledinflammation 10 gånger tidigare och ur detta fått en pålagring - inte tusan kostar jag ens på denna häst en veterinärbesiktning?!
nej det skulle jag inte göra... men låt oss kika på min pålle.. han går igenom besiktning rakt av inga problem... men skulle det då inte påtalas att han varit skadad ja då kan det slitas upp igen...Å andra sidan är det bara blåögda drömmare som inte gör en ordentlig besiktning innan de lägger ner 50 000 kr på ett känslomässigt viktigt köp... Hade du skickat iväg 50 000 kr på ett kedjebrev? (där det är väldigt stor risk att du aldrig får tillbaka pengarna, inte får någon nytta av din investering utöver en rejäl törn och en erfarenhet)