Hjälp! behöver lite tips till mitt fullblod :)

Sv: Hjälp! behöver lite tips till mitt fullblod :)

Hade jag ägt en häst, så hade jag defenitivt vetat om min syster
tävlat hästen eller inte?

Det är ingen som är elak, men det är lite svårt att ta dig på
allvar.
När du kommer med det ena påståendet efter det andra.

men om han nu inte har någon tävlings licens så har han kanske inte gjort det men jag har en licens här hemma på honom.

Här skriver du först att han kanske inte har en tävlingslicens,
sen i nästa sekund att du har en licens?
Det blir lite svårt och förstå vad du menar.

mitt varmblod kan en hel del och jag har tävlat med honom. så där ljuger jag inte det minsta kan jag ju söga för han är jätte duktig men jag har aldrig tävlat honom på regional nivå och om min syster gjorde det vet jag inte, men om han nu inte har någon tävlings licens så har han kanske inte gjort det men jag har en licens här hemma på honom.
men jag tkr inte att det är okej att va ELAK ELLER OTREVLIG på något sätt ändå mot någon

Se mitt inlägg #95.....

På hennes hemsida står det;
"Rival är 22år och är utlånad på livstids foder till min kompis Elin, Rival är stallets äldsta & piggaste häst.
Han är hel & frisk och funkar som en vanlig häst, förutom att han måste skrittas igång lite längre än dom andra hästarna :P

Som ridhäst är han utbildad till L:B i dressyr och L:A hoppning,
han har hoppat bana 130cm med ryttare och är löshoppad 140cm."

:angel::grin:

För att ta upp en underhållande tråd där TS gjorde bort sig grovt!
Såg en Wonky Donkey till salu för ett par veckor sen...legat ute ett bra tag! =)

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Tuggben
·
Träning Hej! Jag känner att jag skulle vilja utöka mina och min hästs kunskaper inom dressyren då vi ska pausa hoppningen ett tag. Min häst...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 012
Senast: WildHorse
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 670
Senast: AbCdE
·
Kropp & Själ Jag blir galen på mig själv och min kropp. Ingen här kan såklart ge ett utlåtande och det är inte det jag är ute efter heller, men ni...
Svar
10
· Visningar
1 884
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama