Det misstaget har jag gjort. Har försökt NÖTA in i ett ex simpla/sjuka hjärna att jag inte vill ha någon kontakt alls. Han lovade att inte höra av sig mera...men såklart funkade det inte. Jag slutade svara, han fortsatte skriva, jag fortsatte låta bli att svara, tills jag än en gång skällde ut honom och att han inte fattar. Han skrev igen efter att långt uppehåll, jag svarade inte. "Råkade" på honom (han var plötsligt ute på min ort (han bor långt ifrån), på stället där han visste att jag brukar vara). Jag var kort och otrevlig och visste att jag senare skulle få nåt meddelande igen. Jopp, han ville ses och prata dagen därpå. Jag svarade inte. Han skrev igen och sa att han förstod att jag inte vill ha med honom att göra och lovade att aldrig mera höra av sig. Det gick drygt ett år...så PAM hade jag ett meddelande av honom på messenger igen. "Jag har sett fina bilder av dig..." och annat. Antar att han hade följt med min fb där jag byter bilder ganska ofta, men där jag endast pga honom är noga med att ändra de gamla bilderna till ickeoffentliga så fort jag byter.Sedan skulle jag säga: svara inte på något av mannens kontaktförsök, alltså inte ens för att säga att du inte vill ha kontakt.
Efter hans senaste meddelande blockerade jag honom - utan att svara.
Kan säga att jag är väldigt glad att han bor så lång bort. Annars hade det med säkerhet varit väldigt väldigt obehagligt genom åren. Räcker med att det är obehagligt...