Hjälmöverdrag

L

Love_Lee

Ni som har sytt egna hjälmöverdrag.. Vad har ni använt för tyg??
Vill sy ett eget men kommer inte på nått bra att använda.. Ser ju ut som typ baddräktstyg.. *ler* ;)

Du kan ju trä på en bikiniunderdel på hjälmen :idea: :smirk: :rofl: ;) *ironisk* fattar vad du menar...har funderat på sånt där militärfärgat tyg med kamouflagefärg så kan man se lite grym ut :cool: :crazy: :angel:

Hittade lite från en sökning på google, då jag sökte på just hjälmöverdrag:

Hjälmöverdrag 200:-
Lycra , passar enbart den amerikanska hjälmen
Nylon passar båda hjälmarna.
Finns i en mängd olika färgkombinationer.

Det jag har sytt är i jazzbyxortyg..eller vad man ska säga..Lycra tror jag det heter. Sånt där lent och blankt och stretch åt alla håll. (har det på min anv. bild..)

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
984
Senast: tara
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 561
Senast: EZMK
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 301
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar