Hitta ridläger!

Klarabara

Trådstartare
Hejsan!
Jag behöver stor hjälp med att hitta ett bra ridläger.
Var på ett i somras och var mycket besviken..
Jag bor i närheten av Varberg och skulle önska att lägret inte ligger allt för långt bort! Vill helst inte ha mer än 2-3 timmars bilresa.

Vill kunna rida storhäst (satt i somras på ponny och jag är för stor så det såg inget vidare ut) och att det ska vara ett seriöst läger. Gärna hopp inriktat! Med övernattning och hel pension. Gör inget om det är för vuxna och helst ska miniåldern vara 12-13 år :)

Har ni något får ni mer än gärna höra av er :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 730
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 928
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp