Hitta på T-centralen

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
Den vägen blir ju inte alls bra om man kommer från tunnelbanan eller pendeltåget (eller buss). Jag tolkar frågan som att personen kommer från tunnelbanan (eller kanske pendeltåget) eftersom det står T-centralen i rubriken. Och då finns det ingen alls anledning att gå upp i centralhallen. Då är det bästa att följa skyltar mot centralen från t-banans/pendeltågets plattform (tror att det är en tågsymbol på dem). Sedan gå gången rakt fram. Och genom dörrarna som du beskrev.
Kommer personen från pendeltåget så är det en bit att gå. Så jag skulle räkna med minst 10 minuter för bytet om man inte hittar.

Ja veeet det. Men TS undrade var spår 11 är, för att i sin tur kunna förklara för en annan person. Det var ingen fråga om snabbaste vägen till spår 11 från en viss utgånrgspunkt.

X-2000 jag tänker på, kunde jag inte sitta och läsa i det - men det var i början. Jag var inte ensam om det och det var något de åtgärdade sen.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 555
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar