Hiss och diss del 5

510003650.png

DISS! :wtf:

Om du gillar kryddiga snacks:
Mauris chips Red head Chili cheese, Dill & wasabi, Green & garlic, Sourcream & onion.
Vad gillar du annars? Choklad? Saft? Energidryck? Läsk? Flingor? Matvaror?
Är mest ute efter snacks! :D Salt och kryddigt, men också om det kommer ut något spännande godis! Nyaste marabou med apelsin och pepparkaka lät ju inte jättekul så den kommer jag inte att fråga efter, men de kommer ta med sig nya juleskum och Blossas glögg.

Dill och wasabi låter coolt! Måste googla!

Visa bifogad fil 155507

Hiss!

Jag har använt Vichys deo med röd kork i många, många år då det varit den enda som funkat på mig. LdB och andra billigare alternativ har jag alltid börjat lukta svett av mot slutet av dagen om jag gör minsta ansträngning.

Men den här fungerar bra! Dessutom otroligt skönt med stick istället för roll-on. Den luktar väldigt gott, inte för starkt tycker jag men är man jättekänslig kanske det blir jobbigt. Det bästa är ändå priset, 45 kr kostar denna och håller också längre (själva burken, inte effekten) än Vichys för 119 kr.
Jag tycker att den luktar gott också och var min favoritdeo. Tills jag upptäckte denna. Man svettas inte en droppe och den håller torrt även nästa dag och detta utan minsta klåda. Superhiss!
rexona-maximum-protection-for-women-clean-scent-45ml-1340-333-0045_1.webp

Är mest ute efter snacks! :D Salt och kryddigt, men också om det kommer ut något spännande godis! Nyaste marabou med apelsin och pepparkaka lät ju inte jättekul så den kommer jag inte att fråga efter, men de kommer ta med sig nya juleskum och Blossas glögg.

Dill och wasabi låter coolt! Måste googla!

@Malibu_Stacy har flera av mina förslag i sin bild :D
Om du gillar proteinbars så Barebells chokladboll, Swebar Skumtomte och Propud Delicatoboll.
Just Propud Delicatoboll finns även som milkshake och pudding.
Marabou har sin brownie och brookie. Delicato har kanelbullekaka. Annas Pepparkakschoklad har funnits tidigare men är ju god ändå.
Dryck så kanske
Spirit of Sweden-läskarna Pepparkaka, Skumtomte, Smällkaramell, Snöboll eller Sour watermelon?
Zeroh har safterna Julmust, Pepparkaka och Skumtomte.
Valios äppelpajyoghurt kanske är för knepig att frakta.

DISS!
Betalade en tia för påsen och inte ens det var de värda. 😉
Konstig bismak och oförklarlig inblandning av bitar av svarta bönor.

Bifogade filer

• PXL_20241015_140224714.webp
    PXL_20241015_140224714.webp
    152,8 KB · Visningar: 27
@Malibu_Stacy har flera av mina förslag i sin bild :D
Om du gillar proteinbars så Barebells chokladboll, Swebar Skumtomte och Propud Delicatoboll.
Just Propud Delicatoboll finns även som milkshake och pudding.
Marabou har sin brownie och brookie. Delicato har kanelbullekaka. Annas Pepparkakschoklad har funnits tidigare men är ju god ändå.
Dryck så kanske
Spirit of Sweden-läskarna Pepparkaka, Skumtomte, Smällkaramell, Snöboll eller Sour watermelon?
Zeroh har safterna Julmust, Pepparkaka och Skumtomte.
Valios äppelpajyoghurt kanske är för knepig att frakta.
Visstja! Kanelbullekakan ville jag ju prova! <3 Konstiga drycker har jag inte så mycket till övers för, det räcker med de som redan finns, men tack så mycket för utförlig lista. :D

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 195
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 169
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 967
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar