Hiss och diss del 5

Jag köpte den svarta och röda påsen (som ska vara extra starka) från samma märke till sambon som gillar stark mat. Jag tänkte att hur starkt kan det vara när det är köpt på ICA liksom? Var tydligen olidligt. Smakade ingenting för efter ett par sekunder var det som att hela munnen och magen fattat eld typ, så de fick diss av honom.
Jag tyckte inte de var allt för brutala? Eller den allra starkaste var kanske onödigt stark som frukost. Men det finns ju godare sorter.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Visa bifogad fil 148625
DISS. Sötman är skrämmande :nailbiting:
Oj det var synd, dessa står i mitt skafferi. Men jag gillar söta saker så kanske är lovande ändå.
Jag tyckte inte de var allt för brutala? Eller den allra starkaste var kanske onödigt stark som frukost. Men det finns ju godare sorter.
Jag kan tyvärr inte säga något eftersom jag inte provat. Jag tycker inte alls om stark mat och tycker de där jalapenosarna man kan få på pizzerian är obehagligt starka :D
 
Jag gillar att äta dom med Kefir. Ja de är söta men den syrliga kefiren gör att det gifter sig väldigt väl. Tips! 😆
Då hissar jag dem som motprestation, för jag tycker de är goda, perfekt till fil, utan att sockra eller så. :)
Synd att jag ogillar fil lika mycket som jag ogillar dem där flingorna :laugh: Och då kan jag äta strösocker med sked 😅

Sörjer att jag inte kan hitta dessa i mina butiker längre :cry::

1720177715471.png
 
52d45f2e61fe99fbcd33685929f8811f.png


Om jag måste ta ställning så blir det en hiss, men jag kommer inte köpa den igen. Precis som jag tycker Bravos äpple/päron är som en uppgraderas variant av äpple på grund av den lite mildare smaken så tycker jag även denna liksom är lite för skarp. Det är som att den är blandad något för starkt typ.
 
Visa bifogad fil 148771

Om jag måste ta ställning så blir det en hiss, men jag kommer inte köpa den igen. Precis som jag tycker Bravos äpple/päron är som en uppgraderas variant av äpple på grund av den lite mildare smaken så tycker jag även denna liksom är lite för skarp. Det är som att den är blandad något för starkt typ.
Är den klar eller grumlig?
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 084
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 885
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 708
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp