Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir tyvärr en fet DISS från mig. Tyckte det lär så gott på din beskrivning så jag köpte en idag, men aldrig mer.
Hiss!
Mums. Alla färger smakar väldigt mycket. Juicigt och syrligt samt fruktigt. Röd är godast. Gillade verkligen att de var större också. Kommer absolut köpa igen.
Blev också sugen att prova, vad gillade du inte?Blir tyvärr en fet DISS från mig. Tyckte det lär så gott på din beskrivning så jag köpte en idag, men aldrig mer.
Tack för tipset, ska ut och resa med lagertyper och vill ha med mig lite blandat (för dem är den nog en spännande ytterlighet)
Hiss!
Inte riktigt lika sur som deras andra suröl och precis lagom avvägd yuzusmak. Gillade den väldigt mycket. Den känns liksom ganska snäll på något vis.
Smaken och att det var så sockrigt.Blev också sugen att prova, vad gillade du inte?
Åh vad bra att du skrev det! Jag hatar när det är sockrigt. Tyckte de såg sockriga ut på bilderna men tänkte märkligt nog att de ändå inte skulle vara det. Men då är det def inget för mig att prova.Smaken och att det var så sockrigt.
Hiss!
Mums. Alla färger smakar väldigt mycket. Juicigt och syrligt samt fruktigt. Röd är godast. Gillade verkligen att de var större också. Kommer absolut köpa igen.
De finns som lösgodis också om man först vill prova liteBlev också sugen att prova, vad gillade du inte?
Håller med, älskar dem!!Visa bifogad fil 149463
HISS!
Jag älskar mochi. Ett segt och lite klistrigt yttre och god och len glass inuti. Synd de är små, samtidigt perfekta munsbitar.
Den stora nackdelen är priset. 6 st småglassar för ca 54kr. Men det kommer inte hindra mig från att köpa de andra 3-4 smakerna!
Jag har titta på dem och velat köpa så många gånger, men de är ju så dyyyyra!Visa bifogad fil 149463
HISS!
Jag älskar mochi. Ett segt och lite klistrigt yttre och god och len glass inuti. Synd de är små, samtidigt perfekta munsbitar.
Den stora nackdelen är priset. 6 st småglassar för ca 54kr. Men det kommer inte hindra mig från att köpa de andra 3-4 smakerna!
Visa bifogad fil 149672
Hiss!
Kände mig rätt tveksam till smakerna, framförallt salted caramel, men den var gooooood. Smakade lite säreget nostalgiskt, vet inte från vad. Tyckte väl det var mer kolasmak än salted caramel dock.
Chokladsmaken var också god. Den hade en tydlig smak av mörk (?) choklad och var inte speciellt söt. Jag är inget fan av chokladglass, men den här hade jag kunnat äta mer av.
Jag har aldrig testat Bubbies, så kan inte jämföra. Men ja, degen har varit rätt ojämn.Jag provade andra smaker igår: Jordgubb och Passion/Mango. Jag tyckte inte att de var gods alls! Mycket dålig och låg kvalitet jämfört med Bubbies mochiglassar! Nån hade mm-tunn deg och en annans deg var 7-8 mm tjock. Degen kändes inte alls som mochideg. Den hade inte alls den elasticiteten och konsistensen som den ska ha. Inte ens glassen höll den kvalitet som Bubbies har. Nä, det märket köper jag aldrig igen!
Fortsätter köpa Bubbies då med andra ord.Jag provade andra smaker igår: Jordgubb och Passion/Mango. Jag tyckte inte att de var gods alls! Mycket dålig och låg kvalitet jämfört med Bubbies mochiglassar! Nån hade mm-tunn deg och en annans deg var 7-8 mm tjock. Degen kändes inte alls som mochideg. Den hade inte alls den elasticiteten och konsistensen som den ska ha. Inte ens glassen höll den kvalitet som Bubbies har. Nä, det märket köper jag aldrig igen!